Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Karlstad/bryngfjorden.behöver styras upp,hopp rail
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin_VI" data-source="post: 134914" data-attributes="member: 53197"><p>hallå, jag å några till håller på att styra upp bryngfrjodens sidbacke, vi vill sätta dit lite rails och några sköna boxar + ett par goa hopp. Men vi behöver "ett intresse" av detta.</p><p>vi har prata med karlstads slalom klubb som tog upp detta i deras styrelse möte och det var för att det skulle bli av, men de behöver som sagt se ett intresse.</p><p></p><p></p><p>just nu så har itne bryngfjorden något stort. Kil har ju en hel del men orka åka dit när vi faktiskt har en backe som man kan utnyttja. </p><p></p><p></p><p>Så är du ifrån karlstad och vet något eller vill hjälp så kan ni väll höra av er. </p><p>som sakt defrån karlstads slalom klubb behöver se ett intresse för att det ska bli något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin_VI, post: 134914, member: 53197"] hallå, jag å några till håller på att styra upp bryngfrjodens sidbacke, vi vill sätta dit lite rails och några sköna boxar + ett par goa hopp. Men vi behöver "ett intresse" av detta. vi har prata med karlstads slalom klubb som tog upp detta i deras styrelse möte och det var för att det skulle bli av, men de behöver som sagt se ett intresse. just nu så har itne bryngfjorden något stort. Kil har ju en hel del men orka åka dit när vi faktiskt har en backe som man kan utnyttja. Så är du ifrån karlstad och vet något eller vill hjälp så kan ni väll höra av er. som sakt defrån karlstads slalom klubb behöver se ett intresse för att det ska bli något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Karlstad/bryngfjorden.behöver styras upp,hopp rail
Tillbaka
Topp