Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Karma eller Metron 11?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bia" data-source="post: 93790" data-attributes="member: 45757"><p>Har bestämt mig för att för att köpa nya skidor till vintern.</p><p>Efter diverse snack med butiker, skidåkande polare o.s.v har jag kommit fram till att mitt val står mellan Völkl Karma och Atomic Metron 11, och jag vet inte vilken jag skall välja.</p><p>Jag vill ha en skida som är Allround och jag åker mest pist och off-pist, även om det händer att jag är i parken.</p><p>Min fråga är då vilken som är mest allround av ovanstående skidor, om man ser till att jag sällan är i parken, är då Metron ett så mycket bättre val eller ska jag köra på Karman?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bia, post: 93790, member: 45757"] Har bestämt mig för att för att köpa nya skidor till vintern. Efter diverse snack med butiker, skidåkande polare o.s.v har jag kommit fram till att mitt val står mellan Völkl Karma och Atomic Metron 11, och jag vet inte vilken jag skall välja. Jag vill ha en skida som är Allround och jag åker mest pist och off-pist, även om det händer att jag är i parken. Min fråga är då vilken som är mest allround av ovanstående skidor, om man ser till att jag sällan är i parken, är då Metron ett så mycket bättre val eller ska jag köra på Karman? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Karma eller Metron 11?
Tillbaka
Topp