Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alpvalp" data-source="post: 473814" data-attributes="member: 37454"><p>Hehe, ja det kanske var mitt undermedvetna som fick mig att va:lja statistik fo:r att jag fort skulle komma på andra tankar och ge upp det livet så fort som mo:jligt...</p><p></p><p>Nu a:r det ho:g tid fo:r en dikt:</p><p></p><p>I shall be telling this with a sigh </p><p>Somewhere ages and ages hence: </p><p>Two roads diverged in a wood, and I— </p><p>I took the one less traveled by, </p><p>And that has made all the difference.</p><p></p><p>-Robert Frost</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alpvalp, post: 473814, member: 37454"] Hehe, ja det kanske var mitt undermedvetna som fick mig att va:lja statistik fo:r att jag fort skulle komma på andra tankar och ge upp det livet så fort som mo:jligt... Nu a:r det ho:g tid fo:r en dikt: I shall be telling this with a sigh Somewhere ages and ages hence: Two roads diverged in a wood, and I— I took the one less traveled by, And that has made all the difference. -Robert Frost [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Tillbaka
Topp