Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 475211" data-attributes="member: 35991"><p>Vill inte vara sån, men ni är väl inte riktigt i samma situation du och trådskaparen?</p><p>När man precis tagit studenten är väl ändå kravet man har på sig att börja leva lite genom att antingen åka till snön eller värmen? Är ju faktiskt första gången du får välja själv... </p><p></p><p>Sen vet jag att det finns föräldrar och andra som har en väldigt trång vision av vad som är ett dugligt liv, men är ju inte riktigt upp till dem.</p><p>Fick faktiskt själv "dagens ungdom" talet av en gubbe för några veckor sedan när jag berätta att jag skulle till Kanada för att "bara" åka skidor, jag tror att han bara är rädd att bli liggandes i en säng med ett stor liggsår om 20 år för att jag inte betalar skatt ett par månader om året...</p><p></p><p>Alltså vad jag egentligen ville få veta genom att hacka lite på ovanstående är ju om ångesten för vad som är rätt väg blir värre om ett par år? Fan vad jobbigt det kommer att bli i sånna fall...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 475211, member: 35991"] Vill inte vara sån, men ni är väl inte riktigt i samma situation du och trådskaparen? När man precis tagit studenten är väl ändå kravet man har på sig att börja leva lite genom att antingen åka till snön eller värmen? Är ju faktiskt första gången du får välja själv... Sen vet jag att det finns föräldrar och andra som har en väldigt trång vision av vad som är ett dugligt liv, men är ju inte riktigt upp till dem. Fick faktiskt själv "dagens ungdom" talet av en gubbe för några veckor sedan när jag berätta att jag skulle till Kanada för att "bara" åka skidor, jag tror att han bara är rädd att bli liggandes i en säng med ett stor liggsår om 20 år för att jag inte betalar skatt ett par månader om året... Alltså vad jag egentligen ville få veta genom att hacka lite på ovanstående är ju om ångesten för vad som är rätt väg blir värre om ett par år? Fan vad jobbigt det kommer att bli i sånna fall... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Tillbaka
Topp