Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gnilk" data-source="post: 475708" data-attributes="member: 74174"><p>Ang. flickvänner och dylikt...</p><p>Det var hon som släpade ned mig, inte omvänt..</p><p>Sen, om man inte frågar in flickvän/respektive så lär man väl aldrig åka...</p><p></p><p>Givetvis behöver man inte vara "akademiker" för att få jobb/lyckas/tjäna pengar eller vad som nu är ens mål (vid sidan av att åka skidor)...</p><p></p><p>Personligen har jag gått från att jobba för min karriärs skull till att jobba för att ha kul på fritiden (pengar är ju fortfarande nödvändigt)... Flyttat från centrala Stockholm till en by på landet i Schweiz.. Skillnaden är att jag nu lägger pengar på skidor och resor, tidigare på amorteringar av en insatslägenhet... Vad som är bäst vet jag inte, men jag har bra mycket mer skoj nu!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gnilk, post: 475708, member: 74174"] Ang. flickvänner och dylikt... Det var hon som släpade ned mig, inte omvänt.. Sen, om man inte frågar in flickvän/respektive så lär man väl aldrig åka... Givetvis behöver man inte vara "akademiker" för att få jobb/lyckas/tjäna pengar eller vad som nu är ens mål (vid sidan av att åka skidor)... Personligen har jag gått från att jobba för min karriärs skull till att jobba för att ha kul på fritiden (pengar är ju fortfarande nödvändigt)... Flyttat från centrala Stockholm till en by på landet i Schweiz.. Skillnaden är att jag nu lägger pengar på skidor och resor, tidigare på amorteringar av en insatslägenhet... Vad som är bäst vet jag inte, men jag har bra mycket mer skoj nu! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Tillbaka
Topp