Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaay-Bone" data-source="post: 487497" data-attributes="member: 38004"><p>Härlig tråd... Känner igen mig så väl i situationen. Har läst fem år på universitet, och ångrar djupt att jag inte valde att göra någon eller några terminer utomlands..</p><p></p><p>Senast efter några hårda måndagsmöten, kände jag att en säsong till i alperna, det är nog precis vad jag behöver.</p><p>Efter ett prat med föräldrarna så insåg jag att min ålder i kombination med att mitt jobb är en enorm möjlighet, så fick jag helt enkelt sluta drömma och komma tillbaka till verkligeheten. Sen försöker jag också erinra de dagarna med mest ångest i Chamonix, då man gick runt och kände sig allmänt sunkig och onyttig.</p><p></p><p>Ah... Fast det funkar oftast inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaay-Bone, post: 487497, member: 38004"] Härlig tråd... Känner igen mig så väl i situationen. Har läst fem år på universitet, och ångrar djupt att jag inte valde att göra någon eller några terminer utomlands.. Senast efter några hårda måndagsmöten, kände jag att en säsong till i alperna, det är nog precis vad jag behöver. Efter ett prat med föräldrarna så insåg jag att min ålder i kombination med att mitt jobb är en enorm möjlighet, så fick jag helt enkelt sluta drömma och komma tillbaka till verkligeheten. Sen försöker jag också erinra de dagarna med mest ångest i Chamonix, då man gick runt och kände sig allmänt sunkig och onyttig. Ah... Fast det funkar oftast inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Tillbaka
Topp