Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 488613" data-attributes="member: 80557"><p>snowgod och max_power:</p><p></p><p>om jag förstatt allt rätt i tyskland (och antagligen likadant i andra tyska kulturer som AT och CH men vet inte om det är sa) gör de flesta en praktiskt utbildning pa ett företag som är varvat med skola och avslutas med prov som resulterar i att du blir "statligt" godkänd fackman (med diplom fran nagon industrie och handelskammare IHK) inom ett omrade som säg svetsar eller elektriker...</p><p></p><p>sa mao om man inte har ett sadant cert/diplom kan det nog vara svart att övertyga... men det kanske gar att fa ett cert därifran som visar att man har motsvarande kunskaper? eller kanske helt enkelt lära sig tillräcklig mkt av spraket för att kunna avlägga ngt prov vad vet jag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 488613, member: 80557"] snowgod och max_power: om jag förstatt allt rätt i tyskland (och antagligen likadant i andra tyska kulturer som AT och CH men vet inte om det är sa) gör de flesta en praktiskt utbildning pa ett företag som är varvat med skola och avslutas med prov som resulterar i att du blir "statligt" godkänd fackman (med diplom fran nagon industrie och handelskammare IHK) inom ett omrade som säg svetsar eller elektriker... sa mao om man inte har ett sadant cert/diplom kan det nog vara svart att övertyga... men det kanske gar att fa ett cert därifran som visar att man har motsvarande kunskaper? eller kanske helt enkelt lära sig tillräcklig mkt av spraket för att kunna avlägga ngt prov vad vet jag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karriär & skidåkning? (flytta närmre Alperna)
Tillbaka
Topp