Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karta med skidorter - var hitta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backside" data-source="post: 232720" data-attributes="member: 37201"><p>Jag söker efter en atlas, typ vägatlas att ha i (hus)bilen för att kunna hitta alla skidorter i Alperna, stora som små. Det jag söker efter ska enbart vara en karta med Schweiz, Frankrike, Österrike, Italien och Tyskland. Jag vill kunna få en överblick över var alla orterna ligger i förhållande till varandra så att jag kan hitta dit. Idag måste jag sitta och plocka fram namnen på ett gäng orter och därefter gå in på viamichelin.com för att titta var de ligger. Jag vill kunna åka neröver och utifrån kartan kunna se vilken ort jag befinner mig närmast just då. </p><p>Någon som har koll på var jag kan köpa nåt liknande?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backside, post: 232720, member: 37201"] Jag söker efter en atlas, typ vägatlas att ha i (hus)bilen för att kunna hitta alla skidorter i Alperna, stora som små. Det jag söker efter ska enbart vara en karta med Schweiz, Frankrike, Österrike, Italien och Tyskland. Jag vill kunna få en överblick över var alla orterna ligger i förhållande till varandra så att jag kan hitta dit. Idag måste jag sitta och plocka fram namnen på ett gäng orter och därefter gå in på viamichelin.com för att titta var de ligger. Jag vill kunna åka neröver och utifrån kartan kunna se vilken ort jag befinner mig närmast just då. Någon som har koll på var jag kan köpa nåt liknande? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Karta med skidorter - var hitta?
Tillbaka
Topp