Danielbylund Ny medlem 2007-09-10 Kask Mössor -08 #1 Någon som vet vars de finns att köpa på för webshop om de inte finns än, vet någon när de kommer i butik ?
Någon som vet vars de finns att köpa på för webshop om de inte finns än, vet någon när de kommer i butik ?
E eRocklow Ny medlem 2007-09-10 Kask Mössor -08 #2 www.skistore.se har nåra kommit upp och så kan du kolla på www.kask.info så har du dom där Senast ändrad: 2007-09-10
avillberg Ny medlem 2007-09-11 Kask Mössor -08 #3 aaa, kask.info finns det 08 modellerna , svårare o veta när dom kommer till butikerna.
Danielbylund Ny medlem 2007-09-12 Kask Mössor -08 #4 så långt har jag också kommut. men det jag undrar var. när och vars kan man köpa samtliga modeller. om ni inte vet svara inte. tack e-rock för ett bra svar. nu vill jag bara ha tag i resten av modellerna . mums
så långt har jag också kommut. men det jag undrar var. när och vars kan man köpa samtliga modeller. om ni inte vet svara inte. tack e-rock för ett bra svar. nu vill jag bara ha tag i resten av modellerna . mums