Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kästle MX98, MX108 och FX94
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pAcmAn1" data-source="post: 810410" data-attributes="member: 80820"><p>Är det någon som har kört dessa skidor och kan säga hur de fungerar, känns etc.</p><p>FX94 är väl mer turbetonad men verkar ändå vara lite allround-inriktad.</p><p>MX98 verkar allmountin-inriktad och MX108 för offpist.</p><p></p><p>Någon som kört dessa och kan säga ngt om dem?</p><p></p><p>Kommer de till skidtestarhelgen i Tandådalen?</p><p></p><p>Jag: 175 cm, 78 kg, avancerad åkare, ibland aggresiv åkstil. Hoppar gärna men utan snurrar o dyl är trots allt 43 år. Gör ibland toppturer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pAcmAn1, post: 810410, member: 80820"] Är det någon som har kört dessa skidor och kan säga hur de fungerar, känns etc. FX94 är väl mer turbetonad men verkar ändå vara lite allround-inriktad. MX98 verkar allmountin-inriktad och MX108 för offpist. Någon som kört dessa och kan säga ngt om dem? Kommer de till skidtestarhelgen i Tandådalen? Jag: 175 cm, 78 kg, avancerad åkare, ibland aggresiv åkstil. Hoppar gärna men utan snurrar o dyl är trots allt 43 år. Gör ibland toppturer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kästle MX98, MX108 och FX94
Tillbaka
Topp