Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Katzberg/Kirchberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christ1anN" data-source="post: 393206" data-attributes="member: 47281"><p>Hejsan alla glada(tjejer)! </p><p></p><p>Det är så att jag skall säsonga i Kirchberg även kallat Katzberg. Jag har en lägenhet som jag lånat av Mr.Katz som är lite av en alpräv därnere. Jag behöver ett soft entourage (helst tjejer)! Det finns fyra platser över (helst tjejer) så om ni skickar bild om ni är sugna vore det super bra! En bild säger som sagt mer än 1000 ord om ni förstår vad jag menar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Det blir ungefär 10 000 kronor per person (då jag åker gratis eftersom jag införskaffat detta kontrakt)</p><p>Inget FI snack om att man vägrar skicka bild, blir bara så trött av sådant! </p><p></p><p>Med förhoppning om framgång!</p><p></p><p>/C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christ1anN, post: 393206, member: 47281"] Hejsan alla glada(tjejer)! Det är så att jag skall säsonga i Kirchberg även kallat Katzberg. Jag har en lägenhet som jag lånat av Mr.Katz som är lite av en alpräv därnere. Jag behöver ett soft entourage (helst tjejer)! Det finns fyra platser över (helst tjejer) så om ni skickar bild om ni är sugna vore det super bra! En bild säger som sagt mer än 1000 ord om ni förstår vad jag menar ;) Det blir ungefär 10 000 kronor per person (då jag åker gratis eftersom jag införskaffat detta kontrakt) Inget FI snack om att man vägrar skicka bild, blir bara så trött av sådant! Med förhoppning om framgång! /C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Katzberg/Kirchberg
Tillbaka
Topp