Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kebnekaise
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ville-vessla" data-source="post: 393542" data-attributes="member: 54648"><p>Keb är väl inte fel om du gillar fjällen, och trivs med att ha människor tätt inpå dig. </p><p>Ett tips är att fundera på vad du vill jobba med. </p><p>De som anställer dig gör det till syvende och sist för att göra ett jobb. </p><p></p><p>( Då kan man ju passa på att fundera på om man vill göra jobbet också. Om man till exempel jobbar i liften kommer man ju inte att vara ledig särskilt ofta när liften är öppen. Blink blink Axl)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ville-vessla, post: 393542, member: 54648"] Keb är väl inte fel om du gillar fjällen, och trivs med att ha människor tätt inpå dig. Ett tips är att fundera på vad du vill jobba med. De som anställer dig gör det till syvende och sist för att göra ett jobb. ( Då kan man ju passa på att fundera på om man vill göra jobbet också. Om man till exempel jobbar i liften kommer man ju inte att vara ledig särskilt ofta när liften är öppen. Blink blink Axl) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kebnekaise
Tillbaka
Topp