Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kebnekaise
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjo_orret" data-source="post: 393547" data-attributes="member: 14453"><p>Keb. Man tjänar i princip ingenting, men man bor bra och får god lagad mat 3 gånger om dagen.</p><p>Vill man åka skidor i en intressant miljö är Keb helt överlägset alla andra svenska fjäll-ställen!</p><p>Helst skall man bara jobba 75% så att man hinner med att klämma alla åk också! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>(Vilket i sin tur betyder ännu mindre pengar, men det är väl inte därför man åker dit! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Har jobbat en sommar och en vinter. (5 år sedan) Vintern var väldigt mkt roligare än sommaren, men dom tar inte in lika mkt personal då, så det kan vara svårare att komma in. Hade kontakter då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjo_orret, post: 393547, member: 14453"] Keb. Man tjänar i princip ingenting, men man bor bra och får god lagad mat 3 gånger om dagen. Vill man åka skidor i en intressant miljö är Keb helt överlägset alla andra svenska fjäll-ställen! Helst skall man bara jobba 75% så att man hinner med att klämma alla åk också! ;) (Vilket i sin tur betyder ännu mindre pengar, men det är väl inte därför man åker dit! ;) Har jobbat en sommar och en vinter. (5 år sedan) Vintern var väldigt mkt roligare än sommaren, men dom tar inte in lika mkt personal då, så det kan vara svårare att komma in. Hade kontakter då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kebnekaise
Tillbaka
Topp