Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
"Keep Squaw True" - Skidby vs Överexploatering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1242353" data-attributes="member: 161661"><p>Jag tittar på denna dokumentär som byn Squaw Valley vid Lake Tahoe och bybornas kamp mot ägarbolaget som vill överexploatera byn något galet med vattenpark och bergochdalbana.</p><p>Vi har ju liknande bråk i Sverige där Åreborna reagerar mot Rödkulleprojektet.</p><p></p><p>Intressant diskussion detta; hur mycket exploatering är för mycket?</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]nEseMor9ICc[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1242353, member: 161661"] Jag tittar på denna dokumentär som byn Squaw Valley vid Lake Tahoe och bybornas kamp mot ägarbolaget som vill överexploatera byn något galet med vattenpark och bergochdalbana. Vi har ju liknande bråk i Sverige där Åreborna reagerar mot Rödkulleprojektet. Intressant diskussion detta; hur mycket exploatering är för mycket? [MEDIA=youtube]nEseMor9ICc[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
"Keep Squaw True" - Skidby vs Överexploatering
Tillbaka
Topp