Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ken sent me - Tv-spelen som (upp)fostrade och fortsätter att inspirera oss
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1039233" data-attributes="member: 45951"><p>[USER=77701]@Heddious[/USER]</p><p>Dissade du precis Red Dead, samtidigt som du satte upp Pokemon på listan? Eeeerrrr.</p><p></p><p> [USER=11]@Johan[/USER]:</p><p>Commander Keen! Nu snackar vi gamla 486-lir. Nice! Måste se om det finns en flashvariant på nätet. </p><p></p><p> [USER=127291]@Ake_Astrom[/USER] </p><p>Jäklar, ett gäng på din lista man härjat runt i men nästan glömt bort.</p><p></p><p>Doom! Hur fan kunde jag missa Doom? Duke Nukem kändes så given att jag tror mitt huvud inte fick för sig att ta upp den. "Blood" där man lirade som den mindre friske munken (om jag minns rätt) Caleb. "Shaddow warrior" var en annan favorit. Det fanns något som hette "Strife" också, där man härjade mot The order. Gick inte av för hackor. </p><p></p><p>Wing commander! Fan vilka minnen! X-wing!</p><p></p><p>The incredible machine fanns också på den gamla trojänaren. Måste jag också kolla om det finns att lira på nätet. </p><p></p><p>Ett gäng lemmings har man ju tagit död på också. Och Dune! Ja jävlar.</p><p></p><p>Dungeon keeper har jag inga direkta minnen av, men lirade "Eye of the Beholder" som fan.</p><p></p><p>Måste lägga till "Nord och syd" från den gamla Amigan också.</p><p></p><p>Prince of Persia tog jag ner till mobilen för ett tag sedan. Håller fortfarande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1039233, member: 45951"] [USER=77701]@Heddious[/USER] Dissade du precis Red Dead, samtidigt som du satte upp Pokemon på listan? Eeeerrrr. [USER=11]@Johan[/USER]: Commander Keen! Nu snackar vi gamla 486-lir. Nice! Måste se om det finns en flashvariant på nätet. [USER=127291]@Ake_Astrom[/USER] Jäklar, ett gäng på din lista man härjat runt i men nästan glömt bort. Doom! Hur fan kunde jag missa Doom? Duke Nukem kändes så given att jag tror mitt huvud inte fick för sig att ta upp den. "Blood" där man lirade som den mindre friske munken (om jag minns rätt) Caleb. "Shaddow warrior" var en annan favorit. Det fanns något som hette "Strife" också, där man härjade mot The order. Gick inte av för hackor. Wing commander! Fan vilka minnen! X-wing! The incredible machine fanns också på den gamla trojänaren. Måste jag också kolla om det finns att lira på nätet. Ett gäng lemmings har man ju tagit död på också. Och Dune! Ja jävlar. Dungeon keeper har jag inga direkta minnen av, men lirade "Eye of the Beholder" som fan. Måste lägga till "Nord och syd" från den gamla Amigan också. Prince of Persia tog jag ner till mobilen för ett tag sedan. Håller fortfarande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ken sent me - Tv-spelen som (upp)fostrade och fortsätter att inspirera oss
Tillbaka
Topp