Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ken sent me - Tv-spelen som (upp)fostrade och fortsätter att inspirera oss
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1039242" data-attributes="member: 127291"><p>[USER=50344]@jibberish[/USER]</p><p>Larry switen körde jag igenom på att arbete där jag lagade bildskärmar bland annat. När det var intermitenda fel så ställde vi upp skärmarna mot ett speciellt program men ibland så hjälpte inte ens det så då var man tvungen att "arbeta" mot skrärmen för att felet skulle visas. </p><p>Med det som motivering så klarades larry spelen av.</p><p></p><p>Doom 0.98 spelade jag bland annat med min dåvarande frus lillebror som var 10 år på nästa arbete.</p><p>Vi hadde utbildningslokaler för personalen (W3.1, Word 2.0 och Excel 2.0 var det som gällde) och vi åkte in en fredag kväll och la beslag på lokalen. Sedan körde vi tillsammans, inte mot varandra (han var ju bara 10 år).</p><p>Jag satt vid lärar pc-n som hadde en platta kopplad till sig så att skärmen kunde visas via en overhead apparat. Det gjorde att han såg vad jag såg på min skärm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1039242, member: 127291"] [USER=50344]@jibberish[/USER] Larry switen körde jag igenom på att arbete där jag lagade bildskärmar bland annat. När det var intermitenda fel så ställde vi upp skärmarna mot ett speciellt program men ibland så hjälpte inte ens det så då var man tvungen att "arbeta" mot skrärmen för att felet skulle visas. Med det som motivering så klarades larry spelen av. Doom 0.98 spelade jag bland annat med min dåvarande frus lillebror som var 10 år på nästa arbete. Vi hadde utbildningslokaler för personalen (W3.1, Word 2.0 och Excel 2.0 var det som gällde) och vi åkte in en fredag kväll och la beslag på lokalen. Sedan körde vi tillsammans, inte mot varandra (han var ju bara 10 år). Jag satt vid lärar pc-n som hadde en platta kopplad till sig så att skärmen kunde visas via en overhead apparat. Det gjorde att han såg vad jag såg på min skärm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Ken sent me - Tv-spelen som (upp)fostrade och fortsätter att inspirera oss
Tillbaka
Topp