Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Keps inte freeride.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 17330" data-attributes="member: 28198"><p>Fick som svar i en annan thread att keps inte var freeride. Ok om man har en med Titelisttryck det kan jag acceptera som ofreeride. Men en genuin HHP-kepa vinterfodrad och allt måste väl accepteras. Hr Svarta faran kanske är för ung för att uppskatta en sådan huvudbonad. Kan fortfarande vakna kallsvettig efter flashbacks av känslan när jag söp bort min HHP-kepa midsommarhelgen-90. Hade jag haft den kvar hade den fortfarande suttit på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 17330, member: 28198"] Fick som svar i en annan thread att keps inte var freeride. Ok om man har en med Titelisttryck det kan jag acceptera som ofreeride. Men en genuin HHP-kepa vinterfodrad och allt måste väl accepteras. Hr Svarta faran kanske är för ung för att uppskatta en sådan huvudbonad. Kan fortfarande vakna kallsvettig efter flashbacks av känslan när jag söp bort min HHP-kepa midsommarhelgen-90. Hade jag haft den kvar hade den fortfarande suttit på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Keps inte freeride.
Tillbaka
Topp