Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kicking Horse 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pingpongkingen" data-source="post: 989682" data-attributes="member: 130863"><p>Okey grabbar och flickor!</p><p>Jag och en vän har ett boende för fyra på Rondo Motel i Golden från och med Januaris början, och söker nu en extra eller två att dela detta med. Vår andra vän som skulle ha följt med har skadat knät, och vågar därför inte stå på skidorna i år, någon som är sugen på att hoppa på?</p><p></p><p>Vi betalar 1200 cad/månaden, vilket innebär att det blir riktigt billigt om vi är tre, och nästintill snuskigt billigt om vi när fyra!</p><p></p><p>Rum som betalas för innehåller en dubbelsäng i ett rum, en queensize i ett rum, ett vardagsrum med bäddsoffa, toalett, kök samt jaquzzi gratis på hotellet! </p><p>Snorfett!!</p><p></p><p>Så var goda dra ett pm till mig, ring mig på 073-3382701, eller maila mig på emil.eskang@gmail.com</p><p></p><p>Tack,tack,tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pingpongkingen, post: 989682, member: 130863"] Okey grabbar och flickor! Jag och en vän har ett boende för fyra på Rondo Motel i Golden från och med Januaris början, och söker nu en extra eller två att dela detta med. Vår andra vän som skulle ha följt med har skadat knät, och vågar därför inte stå på skidorna i år, någon som är sugen på att hoppa på? Vi betalar 1200 cad/månaden, vilket innebär att det blir riktigt billigt om vi är tre, och nästintill snuskigt billigt om vi när fyra! Rum som betalas för innehåller en dubbelsäng i ett rum, en queensize i ett rum, ett vardagsrum med bäddsoffa, toalett, kök samt jaquzzi gratis på hotellet! Snorfett!! Så var goda dra ett pm till mig, ring mig på 073-3382701, eller maila mig på emil.eskang@gmail.com Tack,tack,tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kicking Horse 12/13
Tillbaka
Topp