Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kicking Horse 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 993918" data-attributes="member: 136103"><p>Har ett av varje. Ett visa från Swedbank och ett Mastercard från Ica banken då man slipper avgift på uttag. Har inte haft problem någon gång och att handla i butik ger inga avgifter. Dock är inte skidutrustning billigare här alls.. Har inte stött på några paketpriser heller utan bara då att man kan få 10 procent rabatt, vilket motsvarar skatten man betalar ungefär. Dock om man behåller kvittot så ska det gå att få tillbaka skatten på de varor som har ett värde över 250 dollar tror jag, och som man har med sig hem! </p><p></p><p>Hade beställt från Sport-conrad i alla fall. Eller var som helst utom skistore som jag för alltid kommer att baktala.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 993918, member: 136103"] Har ett av varje. Ett visa från Swedbank och ett Mastercard från Ica banken då man slipper avgift på uttag. Har inte haft problem någon gång och att handla i butik ger inga avgifter. Dock är inte skidutrustning billigare här alls.. Har inte stött på några paketpriser heller utan bara då att man kan få 10 procent rabatt, vilket motsvarar skatten man betalar ungefär. Dock om man behåller kvittot så ska det gå att få tillbaka skatten på de varor som har ett värde över 250 dollar tror jag, och som man har med sig hem! Hade beställt från Sport-conrad i alla fall. Eller var som helst utom skistore som jag för alltid kommer att baktala. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kicking Horse 12/13
Tillbaka
Topp