Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kicking Horse 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 994153" data-attributes="member: 136103"><p>Handla i butik verkar avgiftsfritt oavsett kort. Det är uttagen som blir lidande. </p><p></p><p>Jag är i KH nu sen en månad sedan så jag kan garantera dig att det inte är sådan stor skillnad. 700 cad stämmer, så om man ska tejpa fast pjäxan på skidan så är det väl ett alternativ. Det jag skrev var att det aldrig är paketpris. Så lägg på ett par guardians eller trackers för nära 3000. Bara skidor är definitivt billigare. I svenska butiker brukar det ju gå att få shyssta paket. Men cirka 8000 betalade min kompis här för automatic + trackers och då med 10% av. Jag vet inte, kanske fortfarande är billigare än Sverige då. Dock dåligt utbud här i Golden, det som finns är liiite K2, liiite Atomic, liiiiite Rossignol, Skilogik, lite Blizzard och mycket Salomon.</p><p></p><p>Sen nämnde jag aldrig något om elektronik. Där kan du göra klipp. Kameror är bra mycket billigare till exempel och vi har även köpt en platt-tv jäkligt billigt. Dator vet jag inte om det är så bra att köpa dock, eller jag vill i alla fall ha åäö. </p><p></p><p>Alltså: Du kan ha rätt i att det är billigare. Största fördelen är väl att slippa släpa med sig på flyg osv. Dåligt utbud, revelstoke och banff kan ha bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 994153, member: 136103"] Handla i butik verkar avgiftsfritt oavsett kort. Det är uttagen som blir lidande. Jag är i KH nu sen en månad sedan så jag kan garantera dig att det inte är sådan stor skillnad. 700 cad stämmer, så om man ska tejpa fast pjäxan på skidan så är det väl ett alternativ. Det jag skrev var att det aldrig är paketpris. Så lägg på ett par guardians eller trackers för nära 3000. Bara skidor är definitivt billigare. I svenska butiker brukar det ju gå att få shyssta paket. Men cirka 8000 betalade min kompis här för automatic + trackers och då med 10% av. Jag vet inte, kanske fortfarande är billigare än Sverige då. Dock dåligt utbud här i Golden, det som finns är liiite K2, liiite Atomic, liiiiite Rossignol, Skilogik, lite Blizzard och mycket Salomon. Sen nämnde jag aldrig något om elektronik. Där kan du göra klipp. Kameror är bra mycket billigare till exempel och vi har även köpt en platt-tv jäkligt billigt. Dator vet jag inte om det är så bra att köpa dock, eller jag vill i alla fall ha åäö. Alltså: Du kan ha rätt i att det är billigare. Största fördelen är väl att slippa släpa med sig på flyg osv. Dåligt utbud, revelstoke och banff kan ha bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kicking Horse 12/13
Tillbaka
Topp