Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hackihalume" data-source="post: 1019779" data-attributes="member: 102092"><p>Tjena! Jag är en snubbe som tidigare hade tänkt åka till whistler men ju mer man läst om hur mkt folk och hur mkt klöver man får hosta up med har jag nog bestämt mig för att åka till någon mindre ort. KH verkar vara ett jävligt soft ställe. Jag hade tänkt åka dit i slutet av oktober och stanna hela säsongen till april,maj är det någon som är inne på samma banor och vill dela boende så vore det överjävla kung.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hackihalume, post: 1019779, member: 102092"] Tjena! Jag är en snubbe som tidigare hade tänkt åka till whistler men ju mer man läst om hur mkt folk och hur mkt klöver man får hosta up med har jag nog bestämt mig för att åka till någon mindre ort. KH verkar vara ett jävligt soft ställe. Jag hade tänkt åka dit i slutet av oktober och stanna hela säsongen till april,maj är det någon som är inne på samma banor och vill dela boende så vore det överjävla kung. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Tillbaka
Topp