Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PowderMarc" data-source="post: 1023672" data-attributes="member: 134434"><p>I British Columbia skal man bara ha sit skandinaviske körkort och pass, om man inte jobbar och är der max et år (da är man turist). </p><p>I Alberta skal man (officielt) ha et internationalt körkort om man är der mere än 3 måneder. Det internationale är bara en översatt version af körkortet, som dansker kostede det ~ 100kr.</p><p></p><p>Vi blev dock stoppad af polisen i Golden, med körkort utan pass, och det var inte et problem. Vet inte hur det är om man blir stoppad i Alberta utan international körkort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PowderMarc, post: 1023672, member: 134434"] I British Columbia skal man bara ha sit skandinaviske körkort och pass, om man inte jobbar och är der max et år (da är man turist). I Alberta skal man (officielt) ha et internationalt körkort om man är der mere än 3 måneder. Det internationale är bara en översatt version af körkortet, som dansker kostede det ~ 100kr. Vi blev dock stoppad af polisen i Golden, med körkort utan pass, och det var inte et problem. Vet inte hur det är om man blir stoppad i Alberta utan international körkort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Tillbaka
Topp