Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="viktorwallmark" data-source="post: 1028114" data-attributes="member: 88563"><p>Hej allihopa!</p><p></p><p>Jag vet att jag ar lite sent ute men tankte kolla om det ar nagon som ej fyllt upp sin stuga an? Jag reser ensam och behover helt enkelt nagonstans att slagga pa. Jag ar en lugn och hyvens kille och jag kommer aka skidor varje dag. Gillar aven film och foto. Jag kor fran Vancouver om 14dar alltsa mitten av december, mao om nagon flyger in till Vancouver och behover skjuss under den tidsperioden sa ar det cool. </p><p>Skriv har eller min mejl: v.wallmark@live.se</p><p>Eller sa finns jag ocksa som alla andra pa ansiktsboken.</p><p></p><p>Fridens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="viktorwallmark, post: 1028114, member: 88563"] Hej allihopa! Jag vet att jag ar lite sent ute men tankte kolla om det ar nagon som ej fyllt upp sin stuga an? Jag reser ensam och behover helt enkelt nagonstans att slagga pa. Jag ar en lugn och hyvens kille och jag kommer aka skidor varje dag. Gillar aven film och foto. Jag kor fran Vancouver om 14dar alltsa mitten av december, mao om nagon flyger in till Vancouver och behover skjuss under den tidsperioden sa ar det cool. Skriv har eller min mejl: v.wallmark@live.se Eller sa finns jag ocksa som alla andra pa ansiktsboken. Fridens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Tillbaka
Topp