Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Malma4" data-source="post: 1028245" data-attributes="member: 143927"><p>Är i Golden nu, har inte varit uppe på berget än men ska dit i morgon och köpa skipass o kolla läget. Snö finns som vi ser på bilderna men mina roommates som jobbar på berget säger att snön är ganska dålig just nu. De var ute och åkte idag och det var tydligen väldigt hårt. Det kom ett stort snöfall för några veckor sedan men inget sen dess o jag antar att det har blåst en hel del. På lördag öppnar det (bara över helgen) så då får vi känna på hur det är</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Malma4, post: 1028245, member: 143927"] Är i Golden nu, har inte varit uppe på berget än men ska dit i morgon och köpa skipass o kolla läget. Snö finns som vi ser på bilderna men mina roommates som jobbar på berget säger att snön är ganska dålig just nu. De var ute och åkte idag och det var tydligen väldigt hårt. Det kom ett stort snöfall för några veckor sedan men inget sen dess o jag antar att det har blåst en hel del. På lördag öppnar det (bara över helgen) så då får vi känna på hur det är [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 13/14
Tillbaka
Topp