Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 4-6 veckor säsongen 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fry" data-source="post: 351528" data-attributes="member: 43988"><p>Hej </p><p>Jag söker liksinnade som vill spendera några veckor i Kicking Horse i vinter. Jag har tänkt mig 4-6 veckor runt februari. Det är 100% offpistskidåkning som gäller när möjlighet ges. När det inte ges åker jag hällre pist än park. Är även sugen på att gå en hel del på stighudar. Fest är lågt prioriterat men inte uteslutet. Är du liksinnad och har liknande planer? Hör av dig! Jag kan även tänka mig andra orter än Kicking Horse i Kanada. Kom med förslag. När vi är 3-4 stycken så kan vi börja leta boende och så vidare.</p><p></p><p>M.V.H Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fry, post: 351528, member: 43988"] Hej Jag söker liksinnade som vill spendera några veckor i Kicking Horse i vinter. Jag har tänkt mig 4-6 veckor runt februari. Det är 100% offpistskidåkning som gäller när möjlighet ges. När det inte ges åker jag hällre pist än park. Är även sugen på att gå en hel del på stighudar. Fest är lågt prioriterat men inte uteslutet. Är du liksinnad och har liknande planer? Hör av dig! Jag kan även tänka mig andra orter än Kicking Horse i Kanada. Kom med förslag. När vi är 3-4 stycken så kan vi börja leta boende och så vidare. M.V.H Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking Horse 4-6 veckor säsongen 07/08
Tillbaka
Topp