Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking horse till vintern!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Lindgren" data-source="post: 78209" data-attributes="member: 14192"><p>Tja!</p><p>Jag och en kompis var i Kicking i vintras (vi ska även tillbringa nästa vinter i Kicking). Och hade kanonåkning. Vi var också i Rogers Pass och åkte skidor. Ett fantastiskt ställe att göra turer med stighudar. Gillar ni att hika och gå med stighudar har ni kommit till rätt ställe. Boende var inga problem att få tag på. Vi bodde på ett motell för ca 95 kr/natt per person. Då hade vi fri internett och hottubs. Det var inga problem att fixa ett bra pris per natt om man bor en längre tid på ett och samma motel. Ska ni vara där i ca 3mån så börja att bo på ett motell och sen fixa ett hus eller en tralier att bo i på plats. Glöm inte att det är bra att ha en bil att ta sig från Golden till Kicking (ca 12km) Är det något du undrar över är det bara att höra av dej.</p><p>Mvh Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Lindgren, post: 78209, member: 14192"] Tja! Jag och en kompis var i Kicking i vintras (vi ska även tillbringa nästa vinter i Kicking). Och hade kanonåkning. Vi var också i Rogers Pass och åkte skidor. Ett fantastiskt ställe att göra turer med stighudar. Gillar ni att hika och gå med stighudar har ni kommit till rätt ställe. Boende var inga problem att få tag på. Vi bodde på ett motell för ca 95 kr/natt per person. Då hade vi fri internett och hottubs. Det var inga problem att fixa ett bra pris per natt om man bor en längre tid på ett och samma motel. Ska ni vara där i ca 3mån så börja att bo på ett motell och sen fixa ett hus eller en tralier att bo i på plats. Glöm inte att det är bra att ha en bil att ta sig från Golden till Kicking (ca 12km) Är det något du undrar över är det bara att höra av dej. Mvh Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking horse till vintern!
Tillbaka
Topp