Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking horse till vintern!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mac-O" data-source="post: 78210" data-attributes="member: 30666"><p>Just det, missa inte Red Mountain när ni ändå är i Can. Sweet åkning! I januari kan du bo på Thrift Lodge för 4000 kr/mån inkl liftkort. Inte dumt. Whitewater ska ni också försöka ta er till några dagar. Litet men grym åkning. </p><p></p><p>När ni ändå är i Golden, ta er till Selkirk Tangier Heliskiing. 3000 kr för 4 toppar, värt varenda spänn! Ca 10 mil från Golden. Undvik heliskiingen som utgår från Golden. Har tydligen sämre område att flyga på.</p><p></p><p>Kikckin är ett grymt område men får sällan lika mycket snö som andra orter. Dra om det inte kommer någon snö på ett tag. För då får ni antingen hika eller dundra pucklar för hela slanten. Ca 90 % är opistade nedfarter. De har bara en pistmaskin och den går väldigt sparsamt. </p><p></p><p>Trevlig tripp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mac-O, post: 78210, member: 30666"] Just det, missa inte Red Mountain när ni ändå är i Can. Sweet åkning! I januari kan du bo på Thrift Lodge för 4000 kr/mån inkl liftkort. Inte dumt. Whitewater ska ni också försöka ta er till några dagar. Litet men grym åkning. När ni ändå är i Golden, ta er till Selkirk Tangier Heliskiing. 3000 kr för 4 toppar, värt varenda spänn! Ca 10 mil från Golden. Undvik heliskiingen som utgår från Golden. Har tydligen sämre område att flyga på. Kikckin är ett grymt område men får sällan lika mycket snö som andra orter. Dra om det inte kommer någon snö på ett tag. För då får ni antingen hika eller dundra pucklar för hela slanten. Ca 90 % är opistade nedfarter. De har bara en pistmaskin och den går väldigt sparsamt. Trevlig tripp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kicking horse till vintern!
Tillbaka
Topp