Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Toppen
Kul, då kanske vi syns där. jag har hört att det inte är så vidare värst stort.
Om du under nästa vecka ser en Dodge RAM åkandes så e det vi, dom jag åler med har tydligen köpt en sån hehe..
Hur är läget i Kicking Horse och framförallt skidåkningen? Vi funderar på att ta med stället som ett av våra stop på vår egen "Ski around the rockies" i mars.