Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
kill eller tjej goggels
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 222649" data-attributes="member: 9996"><p>Jag gissar att de är för både boys and gals, och allt och alla däremellan som modellen sitter bra på.</p><p></p><p>Att döma av hemsidan och bilderna på alla goggles (har inte sett dem live) tycker jag det verkar som att Sister-brillorna är lite mindre än de andra, dvs passar individer med lite mindre ansikte. Testa dig fram och känn efter vilka som sitter bäst på dig och överlag känns skönast.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 222649, member: 9996"] Jag gissar att de är för både boys and gals, och allt och alla däremellan som modellen sitter bra på. Att döma av hemsidan och bilderna på alla goggles (har inte sett dem live) tycker jag det verkar som att Sister-brillorna är lite mindre än de andra, dvs passar individer med lite mindre ansikte. Testa dig fram och känn efter vilka som sitter bäst på dig och överlag känns skönast. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
kill eller tjej goggels
Tillbaka
Topp