Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kina-Völkl från Conrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 399205" data-attributes="member: 73781"><p>Hasse är du säker på att Mantran är kvar i Tyskland vad jag förstått så har all Völkl tillverkning nu flyttat till Kina. Därmed så tillverkas nu alla K2 Sports brands (K2, Völkl, Line, Karhu) i Kina.</p><p></p><p>Du som kör Line. Hur är kvaliten på dom? Har igentligen inte läst om några kvalitets problem på Line. Men massa om Völkl sen dom flyttade.</p><p></p><p>Är det så att Völkl och övriga brands tillverkas i olika fabriker där kvalitets problemen har att göra med fabriken.</p><p></p><p>Har du (eller någon annan) koll på om även Markers tillverkning flyttat till Kina?</p><p></p><p>Jag hade nog köpt Line eller Karhu men K2 Sports är belagt med bojkot från min sida. Gillar inte det här med uppköp av brands, nedläggning av deras fabriker och sen flytt till Kina för en billigare produktion.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 399205, member: 73781"] Hasse är du säker på att Mantran är kvar i Tyskland vad jag förstått så har all Völkl tillverkning nu flyttat till Kina. Därmed så tillverkas nu alla K2 Sports brands (K2, Völkl, Line, Karhu) i Kina. Du som kör Line. Hur är kvaliten på dom? Har igentligen inte läst om några kvalitets problem på Line. Men massa om Völkl sen dom flyttade. Är det så att Völkl och övriga brands tillverkas i olika fabriker där kvalitets problemen har att göra med fabriken. Har du (eller någon annan) koll på om även Markers tillverkning flyttat till Kina? Jag hade nog köpt Line eller Karhu men K2 Sports är belagt med bojkot från min sida. Gillar inte det här med uppköp av brands, nedläggning av deras fabriker och sen flytt till Kina för en billigare produktion. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kina-Völkl från Conrad?
Tillbaka
Topp