Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kina-Völkl från Conrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 399246"><p>Mantran är tillverkad i Tyskaland ja. Auran oxà. Gotama tillverkades redan förra àret i Kina.</p><p></p><p>Dessutom sà var det pà Mantran som jag upptäckte att de inte var plana...</p><p></p><p></p><p>Har slipat mina Line EP pro och de var de inga fel pà iaf. Skall laga upp mina Prophet 100 nàgon dag jag har tid. Skall slipa dessa dà oxà. Sà dà visar det sig helt enkelt... Marker tillverkas inte i Kina vad jag vet. Tjeckien tillverkas en del bindningari vet jag.</p><p></p><p>Att bojkatt uppköpta märken kan bli jobbigt för dig dà det är typ 4 företag som äger det största märkerna.</p><p></p><p>Amersport: Atomic, Salomon, Volant ev nàgon mer..</p><p>Nordica: Blizzard, Nordica, Techninca med mera?? </p><p>K2: Line, K2, Völkl, Karhu, Marker.</p><p>Quiksilver: Rossignol, Dynastar</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 399246"] Mantran är tillverkad i Tyskaland ja. Auran oxà. Gotama tillverkades redan förra àret i Kina. Dessutom sà var det pà Mantran som jag upptäckte att de inte var plana... Har slipat mina Line EP pro och de var de inga fel pà iaf. Skall laga upp mina Prophet 100 nàgon dag jag har tid. Skall slipa dessa dà oxà. Sà dà visar det sig helt enkelt... Marker tillverkas inte i Kina vad jag vet. Tjeckien tillverkas en del bindningari vet jag. Att bojkatt uppköpta märken kan bli jobbigt för dig dà det är typ 4 företag som äger det största märkerna. Amersport: Atomic, Salomon, Volant ev nàgon mer.. Nordica: Blizzard, Nordica, Techninca med mera?? K2: Line, K2, Völkl, Karhu, Marker. Quiksilver: Rossignol, Dynastar //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kina-Völkl från Conrad?
Tillbaka
Topp