Kings hotell Verbier

Rogeman

Ny medlem
Kings hotell Verbier
hej. är det någon som jobbat på hotell kings i verbier och kan kort berätta om lön, fritid, boende och mat.
hare fint
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp