Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Kite-surfing
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jona_than" data-source="post: 336918" data-attributes="member: 47705"><p>Sluta snacka om kurser hit och dit, 1500 kr är rätt mycket pengar, jag och mina kompisar har alla lärt oss att kajta utan några kurser, (pga att det inte finns kurser på svenska i finland) och det på ett par veckor, det viktiga är bara att se till att inte skada några "civila". satsa de 1500 du sparar in på att köpa en bättre kite istället, 2005 och framåt duger. vi lärde oss på c-kites så det går mycket bra med dem, men såhär i efterskott har vi märkt att det nog är enklare och säkrare med bow... ta en kurs om du har en massa extra pengar, annars tar du kontakt med nån som kajtar, eller bara ser på när de åker, har du vindsurfat, åkt wakeboard eller snowboard tidigare borde deet inte vara några som helst problem att lära sig.. </p><p></p><p>efter 3 gånger på vattnet med kiten drog jag 360'n och backrolls, se kiteboarding 101 och 202, samt the complete kiteboarding guide så klarar du allt. lär dig vid dåligt väder så inga andra finns på stranden..:P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jona_than, post: 336918, member: 47705"] Sluta snacka om kurser hit och dit, 1500 kr är rätt mycket pengar, jag och mina kompisar har alla lärt oss att kajta utan några kurser, (pga att det inte finns kurser på svenska i finland) och det på ett par veckor, det viktiga är bara att se till att inte skada några "civila". satsa de 1500 du sparar in på att köpa en bättre kite istället, 2005 och framåt duger. vi lärde oss på c-kites så det går mycket bra med dem, men såhär i efterskott har vi märkt att det nog är enklare och säkrare med bow... ta en kurs om du har en massa extra pengar, annars tar du kontakt med nån som kajtar, eller bara ser på när de åker, har du vindsurfat, åkt wakeboard eller snowboard tidigare borde deet inte vara några som helst problem att lära sig.. efter 3 gånger på vattnet med kiten drog jag 360'n och backrolls, se kiteboarding 101 och 202, samt the complete kiteboarding guide så klarar du allt. lär dig vid dåligt väder så inga andra finns på stranden..:P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Kite-surfing
Tillbaka
Topp