Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Kite-surfing
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snaken" data-source="post: 47469" data-attributes="member: 37388"><p>kiting är grymt men bra farligt om man inte kan det.. </p><p>först och främst tycker jag att du ska lägga dina pengar på en hel dags kurs. för 1500kr får du lära dig allt om kiten och hur du ska styra den. då får du även låna utrustning. att lära sig på egen hand kan sluta riktigt illa och är ej att rekomendera. när du köper en kite/bräda så gäller det att vara noggrann. gärna ska det vara en nyare modell 02 och senare. </p><p></p><p>sen måste du kolla så att de inte är några hål på tuven och att allt är komplett. din första bräda borde vara relativt lång. gärna mellan 155-175cm lång. </p><p>kolla in på www.steffo.nu. där finns de mycket begagnat och lite forum.</p><p>själv så kitar jag helst på snö och is! att dra på sig ett par långfärdskridskor och upp med kiten och det kommer gå riktigt fort..</p><p></p><p>lycka till// snaken</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snaken, post: 47469, member: 37388"] kiting är grymt men bra farligt om man inte kan det.. först och främst tycker jag att du ska lägga dina pengar på en hel dags kurs. för 1500kr får du lära dig allt om kiten och hur du ska styra den. då får du även låna utrustning. att lära sig på egen hand kan sluta riktigt illa och är ej att rekomendera. när du köper en kite/bräda så gäller det att vara noggrann. gärna ska det vara en nyare modell 02 och senare. sen måste du kolla så att de inte är några hål på tuven och att allt är komplett. din första bräda borde vara relativt lång. gärna mellan 155-175cm lång. kolla in på www.steffo.nu. där finns de mycket begagnat och lite forum. själv så kitar jag helst på snö och is! att dra på sig ett par långfärdskridskor och upp med kiten och det kommer gå riktigt fort.. lycka till// snaken [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Kite-surfing
Tillbaka
Topp