Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittel 4-6 Mars. 4platser.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="beafis" data-source="post: 108591" data-attributes="member: 49520"><p>Ok missupfattning. Jag tar mig till Kittel för egen maskin men behöver ta mig därifrån, helst sönd em för att ta mig vidare ner till stockholm m tåg som går 21.38 eller 01.14 från Vännäs. Skulle jag alltså kunna haka på er? Hur dags hade ni tänkt sticka från Kittel? Behöver veta om det är ok så jag kan boka tåget. Kan vara lite svårt att ringa för jag sitter i San Fransisco för tillfället men kan försöka imorgon tisd. Annars kan du med fördel svara här så kollar jag läget. Schysst!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="beafis, post: 108591, member: 49520"] Ok missupfattning. Jag tar mig till Kittel för egen maskin men behöver ta mig därifrån, helst sönd em för att ta mig vidare ner till stockholm m tåg som går 21.38 eller 01.14 från Vännäs. Skulle jag alltså kunna haka på er? Hur dags hade ni tänkt sticka från Kittel? Behöver veta om det är ok så jag kan boka tåget. Kan vara lite svårt att ringa för jag sitter i San Fransisco för tillfället men kan försöka imorgon tisd. Annars kan du med fördel svara här så kollar jag läget. Schysst! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittel 4-6 Mars. 4platser.
Tillbaka
Topp