Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittelfjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kleverboi" data-source="post: 527259" data-attributes="member: 89063"><p>Föret var kanonfint i helgen som gick. det handlar bara om att ta sig lite utanför systemet om det är pudret man söker. Färre åk pga traversering ut och tillbaka men desto högre kvalitet.</p><p></p><p>Vi åkte puder i Björnfällan helt orört (må så vara att det var lite tung snö pga temperaturen) trots att det inte snöat på länge. Norgesvängen var fin den med. Det vanliga systemet var faktiskt ovanligt bra. Sköna pucklar på sina håll och mjukt och fint i övrigt. Förstår inte riktigt vad klagomålen ovan handlar om... har ni varit i kittel?</p><p></p><p>Festandet tycker jag också är helt okej. Har bara mislyckats en helg i år (när sex busslaster pingsvänner var uppe och det inte var en själ i baren varken på after skin eller på kvällen</p><p></p><p>Vid påsk kan det var antingen bra eller anus. Hänger väldigt mycket på temperaturer och snö. Jag drar hellre till gränsen vid den tidpunkten på året, det känns definitivt säkrare ur snösynpunkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kleverboi, post: 527259, member: 89063"] Föret var kanonfint i helgen som gick. det handlar bara om att ta sig lite utanför systemet om det är pudret man söker. Färre åk pga traversering ut och tillbaka men desto högre kvalitet. Vi åkte puder i Björnfällan helt orört (må så vara att det var lite tung snö pga temperaturen) trots att det inte snöat på länge. Norgesvängen var fin den med. Det vanliga systemet var faktiskt ovanligt bra. Sköna pucklar på sina håll och mjukt och fint i övrigt. Förstår inte riktigt vad klagomålen ovan handlar om... har ni varit i kittel? Festandet tycker jag också är helt okej. Har bara mislyckats en helg i år (när sex busslaster pingsvänner var uppe och det inte var en själ i baren varken på after skin eller på kvällen Vid påsk kan det var antingen bra eller anus. Hänger väldigt mycket på temperaturer och snö. Jag drar hellre till gränsen vid den tidpunkten på året, det känns definitivt säkrare ur snösynpunkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Kittelfjäll
Tillbaka
Topp