Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Kittelfjäll!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lleberger" data-source="post: 818641" data-attributes="member: 91099"><p>Nej nån park finns inte i Kittelfjäll, iaf inte dom år jag har varit där (senast i våras), vet inte ens om jag har sett ett hopp stort nog att det har byggts med pistmaskin.. Kanske nån kulle i barnbacken men inte mer än så.</p><p></p><p>Och jag vet inte riktigt om det är typ 2-3-4 nerfarter som är pistade och resten är ja, opistat.. In i skogen, ner i ravner, osv.</p><p>Men dom 2 liftarna ger enorm räckvidd över fjället och det finns mängder av alternativa vägar ner.</p><p></p><p>Så det ska man ju ha klart för sig, men det är fantastiskt fint och grym skidåkning i kittelfjäll!</p><p></p><p>Edit: Hahaha trådarkeologi ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lleberger, post: 818641, member: 91099"] Nej nån park finns inte i Kittelfjäll, iaf inte dom år jag har varit där (senast i våras), vet inte ens om jag har sett ett hopp stort nog att det har byggts med pistmaskin.. Kanske nån kulle i barnbacken men inte mer än så. Och jag vet inte riktigt om det är typ 2-3-4 nerfarter som är pistade och resten är ja, opistat.. In i skogen, ner i ravner, osv. Men dom 2 liftarna ger enorm räckvidd över fjället och det finns mängder av alternativa vägar ner. Så det ska man ju ha klart för sig, men det är fantastiskt fint och grym skidåkning i kittelfjäll! Edit: Hahaha trådarkeologi ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Kittelfjäll!
Tillbaka
Topp