Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
klädmärket 686!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 817143" data-attributes="member: 76398"><p>Tog och köpte ett par Manual brallor från Junkyard förra året.</p><p>Kan väl överlag säga att jag är nöjd och kostade verkligen ingenting, 700kr nypris om jag kommer ihåg rätt!</p><p>Hål i högerficka och hål i vänster "överbootsen-bandet". Saknar dock ett spänne i midjan som en stor del täckbrallor har, midjan är verkligen gigantisk i 2xl. Annars kan inte klaga på resten av byxorna, hållt en säsong utan några revor lr liknande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 817143, member: 76398"] Tog och köpte ett par Manual brallor från Junkyard förra året. Kan väl överlag säga att jag är nöjd och kostade verkligen ingenting, 700kr nypris om jag kommer ihåg rätt! Hål i högerficka och hål i vänster "överbootsen-bandet". Saknar dock ett spänne i midjan som en stor del täckbrallor har, midjan är verkligen gigantisk i 2xl. Annars kan inte klaga på resten av byxorna, hållt en säsong utan några revor lr liknande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
klädmärket 686!
Tillbaka
Topp