Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Klädsel mars/april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TokOlof" data-source="post: 512562" data-attributes="member: 38462"><p>Lite off topic men ändå inte.</p><p>När man åker utför kan det vara svårt att välja kläder så att man slipper svettas under ryggskyddet och ryggsäcken men samtidigt inte fryser om armarna.</p><p></p><p>En lösning på det problemt är en produkt som heter WarmArm som jag köpte för några år sedan. Det är i princip en "antiväst" av fleece. Dvs ett par fleeceärmar som sitter ihop.runt halsen.</p><p></p><p>dom har en hemsida <a href="http://www.warmarm.com/" target="_blank">http://www.warmarm.com/</a> men den var inte uppdaterad sen 2007 men det behöver ju inte betyda att det inte går att köpa ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TokOlof, post: 512562, member: 38462"] Lite off topic men ändå inte. När man åker utför kan det vara svårt att välja kläder så att man slipper svettas under ryggskyddet och ryggsäcken men samtidigt inte fryser om armarna. En lösning på det problemt är en produkt som heter WarmArm som jag köpte för några år sedan. Det är i princip en "antiväst" av fleece. Dvs ett par fleeceärmar som sitter ihop.runt halsen. dom har en hemsida [url]http://www.warmarm.com/[/url] men den var inte uppdaterad sen 2007 men det behöver ju inte betyda att det inte går att köpa ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Klädsel mars/april
Tillbaka
Topp