Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 26831" data-attributes="member: 28391"><p>Swedda. Klart du ska köpa Burton om du vill ha Burton.</p><p>Jag frågade dig därför att jag ville se om du, som så många andra, köper Burton bara för märkets skull. Jag anser nämligen att allt för många gör det och det står jag för. Skulle människor köpa snowboards utifrån objektiva egenskaper skulle inte Burton alls dominera på det sättet som de gör idag. Jag tycker inte illa om Burton. Det är ett snowboardföretag som förtjänar respekt för sin helhjärtade satsning på en "sport" som ägt mitt hjärta sedan mitten på åttoiotalet. </p><p></p><p>Jag tycker bara att det är ett trist märke med tråkig design och det faktum att de håller fast vid 3D systemet när alla andra använder 4X4 visar bara att de är arga för att deras insertmönster inte blivit standard och inte att deras system skulle vara bättre. Jag tycker dessutom att det är väldigt roligt att ventilera mina åsikter med andra och jag tål kritik och påhopp.</p><p></p><p>Att köpa Burton är för mig som att köpa Volvo. Man betalar ganska mycket för något som har en schysst kvalitet och man behöver aldrig vara rädd för att göra ett dåligt val men man vet samtidigt att man kommer att ha samma utrustning som väldigt många andra, både proffs och totala loosers som köpt det dyraste de hittat för att försöka skapa en coolhet som de inte ens skulle kunna hitte om man tejpade den i pannan på dem. Och även om man satsar massor med pengar och köper en V70 Cross country så är det fortfarande en Volvo!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 26831, member: 28391"] Swedda. Klart du ska köpa Burton om du vill ha Burton. Jag frågade dig därför att jag ville se om du, som så många andra, köper Burton bara för märkets skull. Jag anser nämligen att allt för många gör det och det står jag för. Skulle människor köpa snowboards utifrån objektiva egenskaper skulle inte Burton alls dominera på det sättet som de gör idag. Jag tycker inte illa om Burton. Det är ett snowboardföretag som förtjänar respekt för sin helhjärtade satsning på en "sport" som ägt mitt hjärta sedan mitten på åttoiotalet. Jag tycker bara att det är ett trist märke med tråkig design och det faktum att de håller fast vid 3D systemet när alla andra använder 4X4 visar bara att de är arga för att deras insertmönster inte blivit standard och inte att deras system skulle vara bättre. Jag tycker dessutom att det är väldigt roligt att ventilera mina åsikter med andra och jag tål kritik och påhopp. Att köpa Burton är för mig som att köpa Volvo. Man betalar ganska mycket för något som har en schysst kvalitet och man behöver aldrig vara rädd för att göra ett dåligt val men man vet samtidigt att man kommer att ha samma utrustning som väldigt många andra, både proffs och totala loosers som köpt det dyraste de hittat för att försöka skapa en coolhet som de inte ens skulle kunna hitte om man tejpade den i pannan på dem. Och även om man satsar massor med pengar och köper en V70 Cross country så är det fortfarande en Volvo! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Tillbaka
Topp