Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMA" data-source="post: 26834" data-attributes="member: 14890"><p>Jag tycker att det i många fall är berättigat att fråga varför du absolut skall ha Burton. Det finns många brädmärken och det verkar som om många på det här forumet absolut skall ha en Burton, inte för att de har provåkt en speciell modell som de gillar utan de skall bara ha en Burton utan att de vet varför. Det påminner lite om förr i tiden när folk kunde fråga om man åkte sån där Burtonbräda när de menade snowboard. </p><p></p><p>Det är inte så att jag hatar Burton på något sätt, köpte ett par byxor igår... Men deras brädor är inget jag gillar, min personliga uppfattning är att de inte har det pop jag vill ha. Jag har bara ägt en burton (delaminerade efter två veckor) men jag har åkt på många. Deras bindningar var helt marknadsledande för några år sen men nu tycker jag att de andra har kommit ikapp och i vissa fall kört om. Samma sak med skorna. Kläderna använder jag själv, Burton och Analog.</p><p></p><p>Jag har inget emot att de tjänar mycket pengar, Burton har förtjänat att bli stora men deras produkter känns inte marknadsledande längre. Provåk en Mervintillverkad bräda så kommer du förstå vad jag menar med popen (Lib Tech, Gnu , Supernatural). </p><p></p><p>Men ok, har du provåkt ett antal brädor och kommit fram till att en Burton är den bästa av dom så är det klart du skall ha den. Men köp den inte för att den har en Burtonlogga.</p><p></p><p>Och BTW, vad är det för snack att dom är dyrare än andra? Vad kör du på? Warp, Crazy Creek? Alla bra brädor ligger i ungefär samma prisklass. Utom Forum, där finns inget samband mellan pris och kvalitet.</p><p></p><p>Så köp vad du vill, bara du vet varför du gör det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMA, post: 26834, member: 14890"] Jag tycker att det i många fall är berättigat att fråga varför du absolut skall ha Burton. Det finns många brädmärken och det verkar som om många på det här forumet absolut skall ha en Burton, inte för att de har provåkt en speciell modell som de gillar utan de skall bara ha en Burton utan att de vet varför. Det påminner lite om förr i tiden när folk kunde fråga om man åkte sån där Burtonbräda när de menade snowboard. Det är inte så att jag hatar Burton på något sätt, köpte ett par byxor igår... Men deras brädor är inget jag gillar, min personliga uppfattning är att de inte har det pop jag vill ha. Jag har bara ägt en burton (delaminerade efter två veckor) men jag har åkt på många. Deras bindningar var helt marknadsledande för några år sen men nu tycker jag att de andra har kommit ikapp och i vissa fall kört om. Samma sak med skorna. Kläderna använder jag själv, Burton och Analog. Jag har inget emot att de tjänar mycket pengar, Burton har förtjänat att bli stora men deras produkter känns inte marknadsledande längre. Provåk en Mervintillverkad bräda så kommer du förstå vad jag menar med popen (Lib Tech, Gnu , Supernatural). Men ok, har du provåkt ett antal brädor och kommit fram till att en Burton är den bästa av dom så är det klart du skall ha den. Men köp den inte för att den har en Burtonlogga. Och BTW, vad är det för snack att dom är dyrare än andra? Vad kör du på? Warp, Crazy Creek? Alla bra brädor ligger i ungefär samma prisklass. Utom Forum, där finns inget samband mellan pris och kvalitet. Så köp vad du vill, bara du vet varför du gör det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Tillbaka
Topp