Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Theoldskipper" data-source="post: 26842" data-attributes="member: 30253"><p>Ok Doughboy... Att ifrågasätta är inte att klaga, det är väldigt sant. </p><p></p><p>Det som jag anser är "klag" är den här attityden som även Swedda skriver om: "va fan skall du med en Burton till". Den tanken och åsikten anser jag och märk JAG, tillhör människor som har svårt att unna andra människor något. Trångsynthet!!! </p><p>Låt människor skapa sig en egen uppfattning. </p><p></p><p>Visst, många som skall köpa sin första SB har nog hört namnet "Burton" någonstans och kommer säkert på något sätt i kontakt med just detta märke. Man kan ju bara hoppas att folk har lite vett att undersöka och utforska sin SB-värld för att skapa sig en egen uppfattning. Det finns ett brett spektra av olika SB-märken, och det är väl tur det. Alla är inte lika. Men BAKTALA inte ett märke som är VÄLDIGT bra och har ett sådant stort utbud som dom ända har. </p><p></p><p>Det som jag uttrycker är min åsikt om just Burton. Jag har prövat ett större antal brädor av varierande märken, olika märken på kläder/boots/bindningar men nu har jag låtit mig bli inslussad i Burtons underbara värld, jag anser att den är bäst. Det fungerar helt enkelt bra som fan.</p><p></p><p>Kul att det blev snack om detta!</p><p></p><p>Ha de!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Theoldskipper, post: 26842, member: 30253"] Ok Doughboy... Att ifrågasätta är inte att klaga, det är väldigt sant. Det som jag anser är "klag" är den här attityden som även Swedda skriver om: "va fan skall du med en Burton till". Den tanken och åsikten anser jag och märk JAG, tillhör människor som har svårt att unna andra människor något. Trångsynthet!!! Låt människor skapa sig en egen uppfattning. Visst, många som skall köpa sin första SB har nog hört namnet "Burton" någonstans och kommer säkert på något sätt i kontakt med just detta märke. Man kan ju bara hoppas att folk har lite vett att undersöka och utforska sin SB-värld för att skapa sig en egen uppfattning. Det finns ett brett spektra av olika SB-märken, och det är väl tur det. Alla är inte lika. Men BAKTALA inte ett märke som är VÄLDIGT bra och har ett sådant stort utbud som dom ända har. Det som jag uttrycker är min åsikt om just Burton. Jag har prövat ett större antal brädor av varierande märken, olika märken på kläder/boots/bindningar men nu har jag låtit mig bli inslussad i Burtons underbara värld, jag anser att den är bäst. Det fungerar helt enkelt bra som fan. Kul att det blev snack om detta! Ha de!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Tillbaka
Topp