Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mwintz" data-source="post: 26848"><p>aight here comes nothing......</p><p>höjstar lite tankar som jag inte ens kommer bry mig om att försvara!</p><p></p><p>En del saker måste vara det dummaste jag läst! </p><p></p><p>Du som hette ja Ilumati eller nåt, kommer inte ihåg, du skriver att "Det ända dom ahr gjort för att bli ett högklassmärke är att höjja priserna." Frågan är om jag ens ska kommentera det... Har du en aning om vad som skiljer brädbyggningstekniker åt, vad klädmembran är. Uppenbarligen inte!</p><p></p><p>Okej, det sägs att Burton inte leder industrin.....</p><p>Vilka företag har Outlast i sina boots ( du som inte vet vad outlast är ge mig ett mess och jag ska techa dig) </p><p>Vilka SNOWBOARDföretag började med GoreTex och XCR före, vilka har Air Ventage i linjen i år?</p><p>Vet du hur en BMC är byggd? Den är inte ens ny på Burton, om du tycker den är utdaterad trots att den sparkar det mesta nu kan ni ju kika in på T6 som släpptes i veckan, ge mig sedan ett brädnamn som är mer inovativ i material och konstruktion. Egenskaperna kan jag säga är löjligt bra!</p><p></p><p></p><p>Och den här förbannat barnsliga mot-överheten anti-kapitala jag är fckn core snowboarder stuket......YEAH YEAH WHATEVER</p><p></p><p>Förresten, missade ni den sektionen om Forum/Never Summer i "allt om alla relationer i snowboardindustrin"</p><p></p><p>Brädor precis som allt, välj för fan det som känns bäst ! men snälla skippa warp, crazy creek och wild duck.....Jag skiter i om du köper en Burton eller om du kör på en Gnu, det enda jag vill är att se dig leende i botten av systemet för att du har haft ett åk som gör att du glömmer all skit som snackas och görs i snowboardvärlden. </p><p></p><p>Dope shit</p><p></p><p>out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mwintz, post: 26848"] aight here comes nothing...... höjstar lite tankar som jag inte ens kommer bry mig om att försvara! En del saker måste vara det dummaste jag läst! Du som hette ja Ilumati eller nåt, kommer inte ihåg, du skriver att "Det ända dom ahr gjort för att bli ett högklassmärke är att höjja priserna." Frågan är om jag ens ska kommentera det... Har du en aning om vad som skiljer brädbyggningstekniker åt, vad klädmembran är. Uppenbarligen inte! Okej, det sägs att Burton inte leder industrin..... Vilka företag har Outlast i sina boots ( du som inte vet vad outlast är ge mig ett mess och jag ska techa dig) Vilka SNOWBOARDföretag började med GoreTex och XCR före, vilka har Air Ventage i linjen i år? Vet du hur en BMC är byggd? Den är inte ens ny på Burton, om du tycker den är utdaterad trots att den sparkar det mesta nu kan ni ju kika in på T6 som släpptes i veckan, ge mig sedan ett brädnamn som är mer inovativ i material och konstruktion. Egenskaperna kan jag säga är löjligt bra! Och den här förbannat barnsliga mot-överheten anti-kapitala jag är fckn core snowboarder stuket......YEAH YEAH WHATEVER Förresten, missade ni den sektionen om Forum/Never Summer i "allt om alla relationer i snowboardindustrin" Brädor precis som allt, välj för fan det som känns bäst ! men snälla skippa warp, crazy creek och wild duck.....Jag skiter i om du köper en Burton eller om du kör på en Gnu, det enda jag vill är att se dig leende i botten av systemet för att du har haft ett åk som gör att du glömmer all skit som snackas och görs i snowboardvärlden. Dope shit out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Tillbaka
Topp