Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 26856" data-attributes="member: 28391"><p>Att diskutera är inte att gnälla. Syftet med ett forum är väl ändå att man skall kunna lufta sina åsikter och om åsikterna går isär kan det bli lite gnäll, men vaddå? Att ta del av andras åsikter kan ju faktiskt få en att tänka efter lite också och det är ju aldrig fel.</p><p></p><p>Mwintz! Ditt försvarstal var riktigt bra. Jag kan dock inte skaka av mig känslan av ilska i inlägget. Är du arg för att alla inte tycker om Burton, i så fall; varför? Det är väl bra att det finns olika åsikter, eller? Din slutkläm visade dock på lite försoning och du har helt rätt. Lyckoruset man kan få från snowboard har väldigt lite med vilket märke man har under fötterna att göra.</p><p></p><p>En annan sak. Jag har en känsla av att kängan du slänger iväg mot "mot överheten anti kapitala jag är fckn core snowboarder" kan vara riktad mot mig på grund av tidigare uttalanden om små passionerade snowboardföretag. Om det är så kunde inget vara mer felaktigt. Jag har aldrig någonsin åkt snowboard därför att det är häftigt eller coolt. Jag tycker bara att det är fruktansvärt roligt och älskar det av hela mitt hjärta. Att jag sedan tycker att det är roligare att stödja sådana företag som jag nämnde tidigare än att stödja gigantiska skidföretag eller för den delen sojasåsföretag (Tack F.M.A för tipset) är bara ett personligt ställningstagande och har inget med antikapitalism att göra. Jag hyllar t.ex Mervin som ägs av börsnoterade Quiksilver och även om jag skulle tycka att det var roligare om Mervin stod på helt egna ben så är mina idealistiska hästar inte så höga att de inte går att kliva av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 26856, member: 28391"] Att diskutera är inte att gnälla. Syftet med ett forum är väl ändå att man skall kunna lufta sina åsikter och om åsikterna går isär kan det bli lite gnäll, men vaddå? Att ta del av andras åsikter kan ju faktiskt få en att tänka efter lite också och det är ju aldrig fel. Mwintz! Ditt försvarstal var riktigt bra. Jag kan dock inte skaka av mig känslan av ilska i inlägget. Är du arg för att alla inte tycker om Burton, i så fall; varför? Det är väl bra att det finns olika åsikter, eller? Din slutkläm visade dock på lite försoning och du har helt rätt. Lyckoruset man kan få från snowboard har väldigt lite med vilket märke man har under fötterna att göra. En annan sak. Jag har en känsla av att kängan du slänger iväg mot "mot överheten anti kapitala jag är fckn core snowboarder" kan vara riktad mot mig på grund av tidigare uttalanden om små passionerade snowboardföretag. Om det är så kunde inget vara mer felaktigt. Jag har aldrig någonsin åkt snowboard därför att det är häftigt eller coolt. Jag tycker bara att det är fruktansvärt roligt och älskar det av hela mitt hjärta. Att jag sedan tycker att det är roligare att stödja sådana företag som jag nämnde tidigare än att stödja gigantiska skidföretag eller för den delen sojasåsföretag (Tack F.M.A för tipset) är bara ett personligt ställningstagande och har inget med antikapitalism att göra. Jag hyllar t.ex Mervin som ägs av börsnoterade Quiksilver och även om jag skulle tycka att det var roligare om Mervin stod på helt egna ben så är mina idealistiska hästar inte så höga att de inte går att kliva av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Klaga inte på Burton!!!
Tillbaka
Topp