Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
inge svar än? hmm okej.. :/car0l1ne sa:Hej ! Ja har sökt där, men inte fått nå svar än![]()
jo, de borde dom nog göra..car0l1ne sa:stämmer. men dom borde ju höra av sig i vilket fall eller?
haha okej, då vet jag ;Dtorbjorn_ohlin sa:jag har inte fått jobb där
ja ! ja hoppas du blev nöjd över minTIGERY sa:haha okej, då vet jag ;Dtorbjorn_ohlin sa:jag har inte fått jobb där
haha ja absoluut ;D nu känns de mycke bättre, när ja vet att vi kan va ärliga mot varann!torbjorn_ohlin sa:ja ! ja hoppas du blev nöjd över minTIGERY sa:haha okej, då vet jag ;Dtorbjorn_ohlin sa:jag har inte fått jobb där
ärlighet !
hej, ja bor inte där, har inte sökt nått jobb där heller............men vill du dela boende?! =)car0l1ne sa:Hej ! Ja har sökt där
Hur ska ja kunna bo med dej om du inte bor där? hmmm .philter sa:hej, ja bor inte där, har inte sökt nått jobb där heller............men vill du dela boende?! =)car0l1ne sa:Hej ! Ja har sökt där
de löööser sigcar0l1ne sa:Hur ska ja kunna bo med dej om du inte bor där? hmmm .philter sa:hej, ja bor inte där, har inte sökt nått jobb där heller............men vill du dela boende?! =)car0l1ne sa:Hej ! Ja har sökt där
med vem? :Plassiter sa:hej! jag kommer mycket järna upp nån vecka och bor med dig om du tkr det blir ensamt![]()
till tchad? varför?wide sa:Jo, jag har jobb där. Liftvärd. Men ser ut som jag med största sannolikhet blir ivägskickad till Tchad i vinter....