Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kläppen v15.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BiberAffe" data-source="post: 43743" data-attributes="member: 33533"><p>Tja.</p><p>Jag har bokat en stuga i kläppen från lördag 5/4 till lördag 12/4..</p><p>men så i sista sekund bangade dom flesta som skulle bo med mig, så nu står jag där med en halvfull stuga.. om det är nån som vill ha billigt boende i kläppen i veckan så hör av er till mig!</p><p></p><p>Ni får bo i stugan hela veckan för 400 spänn, billigare än så lär ni ju inte hitta!</p><p></p><p>Är ni sugna, skicka ett mail till biberaffe@hotmail.com snarast!</p><p></p><p>/Oskar Nilsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BiberAffe, post: 43743, member: 33533"] Tja. Jag har bokat en stuga i kläppen från lördag 5/4 till lördag 12/4.. men så i sista sekund bangade dom flesta som skulle bo med mig, så nu står jag där med en halvfull stuga.. om det är nån som vill ha billigt boende i kläppen i veckan så hör av er till mig! Ni får bo i stugan hela veckan för 400 spänn, billigare än så lär ni ju inte hitta! Är ni sugna, skicka ett mail till biberaffe@hotmail.com snarast! /Oskar Nilsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kläppen v15.
Tillbaka
Topp