Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Klätterkompis i åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LottaR" data-source="post: 328896"><p>hej ...jag letade precis som du efter folk att klättra med när jag bodde i åre förra sommaren , men tyvärr kommer jag inte befinna mig där denna sommar dock . Men skall tilläggas att jag kommer flytta upp till östersund igen i höst .. och då kommer jag också definitivt leta efter någon att klättra med ! vad för slags klättring sysslar du med ? hållt på mycket ? MVH Lotta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LottaR, post: 328896"] hej ...jag letade precis som du efter folk att klättra med när jag bodde i åre förra sommaren , men tyvärr kommer jag inte befinna mig där denna sommar dock . Men skall tilläggas att jag kommer flytta upp till östersund igen i höst .. och då kommer jag också definitivt leta efter någon att klättra med ! vad för slags klättring sysslar du med ? hållt på mycket ? MVH Lotta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Klätterkompis i åre?
Tillbaka
Topp