Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Klätterkurser för toppturare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1229494" data-attributes="member: 166112"><p>Clean aid måste väl ändå va fine i iaf ågelsjön? Är ju typ bara ”stora berget” som är någorlunda fin imo. Men ågelsjön är ju ett bra nybörjarställe med alla lätta bultade leder osv.</p><p></p><p>Men jag håller med om att börja med klippklättring ger bra erfarenhet som sen är väldigt applicerbar. Bara att få in muskelminnet för att knyta in sig i repet korrekt eller sätta upp en rappel och framförallt bli bekväm med att fira. Jag personligen tycker också det är väldigt mycket trevligare att öva på reptekniker osv under sommarhalvåret på en mysig klippa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1229494, member: 166112"] Clean aid måste väl ändå va fine i iaf ågelsjön? Är ju typ bara ”stora berget” som är någorlunda fin imo. Men ågelsjön är ju ett bra nybörjarställe med alla lätta bultade leder osv. Men jag håller med om att börja med klippklättring ger bra erfarenhet som sen är väldigt applicerbar. Bara att få in muskelminnet för att knyta in sig i repet korrekt eller sätta upp en rappel och framförallt bli bekväm med att fira. Jag personligen tycker också det är väldigt mycket trevligare att öva på reptekniker osv under sommarhalvåret på en mysig klippa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Klätterkurser för toppturare
Tillbaka
Topp