Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Klättermusen Allgrön eller Haglöfs Couloir ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="slalomgran" data-source="post: 825081" data-attributes="member: 115712"><p>Kommer inte ihåg hur Couloirin har sin softshell? Är det fleece på hela insidan eller är det bara längst nere och uppe?</p><p></p><p>Vad ska du ha jackan till? Softshellen har något bättre andningsförmåga då den inte är 100% tät (luft kommer in och får cirkulation på insidan av jackan) inge vidare tycker jag själv när det blåser och är jävligt på berget. Har haft en renodlad Soft shell jacka från Peak performance och man kände hur det kom in luft när det blåste till, inte skönt alls.</p><p>Men eftersom Couloir'in är Gore-tex så ska det den vara 100% tät (antar jag)</p><p></p><p>Själv tycker jag att Klättermusens grejer ser något "skogshuggar-stil" ut och är inte lika "modernt" som Haglöfs, men det är ju en smaksak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="slalomgran, post: 825081, member: 115712"] Kommer inte ihåg hur Couloirin har sin softshell? Är det fleece på hela insidan eller är det bara längst nere och uppe? Vad ska du ha jackan till? Softshellen har något bättre andningsförmåga då den inte är 100% tät (luft kommer in och får cirkulation på insidan av jackan) inge vidare tycker jag själv när det blåser och är jävligt på berget. Har haft en renodlad Soft shell jacka från Peak performance och man kände hur det kom in luft när det blåste till, inte skönt alls. Men eftersom Couloir'in är Gore-tex så ska det den vara 100% tät (antar jag) Själv tycker jag att Klättermusens grejer ser något "skogshuggar-stil" ut och är inte lika "modernt" som Haglöfs, men det är ju en smaksak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Klättermusen Allgrön eller Haglöfs Couloir ?
Tillbaka
Topp