Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Klättermusen Allgrön eller Haglöfs Couloir ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pedernutti" data-source="post: 825417" data-attributes="member: 117474"><p>Angående klättermusen så är jag inte speciellt imponerad av vare sig kvalitet eller service. Köpte en Noatun jacka och ett par Brokk byxor i april 2010, i maj skickade jag mail till Klättermusen att jackan blir blöt när det kommer blötsnö och ville ha råd om impregnering, är sjukt nöjd med passform och jackan i övrigt så ville inte reklamera den. Strax efter upptäckte jag massor med små hål i byxorna, från knäna och neråt var det ca 10 små hål på vart byxben. Skickade mail om detta också, men har fortfarande inte fått nått svar. Kommer på grund av detta aldrig att köpa klättermusen igen!</p><p></p><p>Min syn på klättermusen, sköna snygga kläder, men tro inte på allt skitsnack om kvalitet och funktionalitet! Dom är inte bättre än någon annan, och efter att du betalt så skiter dom i dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pedernutti, post: 825417, member: 117474"] Angående klättermusen så är jag inte speciellt imponerad av vare sig kvalitet eller service. Köpte en Noatun jacka och ett par Brokk byxor i april 2010, i maj skickade jag mail till Klättermusen att jackan blir blöt när det kommer blötsnö och ville ha råd om impregnering, är sjukt nöjd med passform och jackan i övrigt så ville inte reklamera den. Strax efter upptäckte jag massor med små hål i byxorna, från knäna och neråt var det ca 10 små hål på vart byxben. Skickade mail om detta också, men har fortfarande inte fått nått svar. Kommer på grund av detta aldrig att köpa klättermusen igen! Min syn på klättermusen, sköna snygga kläder, men tro inte på allt skitsnack om kvalitet och funktionalitet! Dom är inte bättre än någon annan, och efter att du betalt så skiter dom i dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Klättermusen Allgrön eller Haglöfs Couloir ?
Tillbaka
Topp